مزایای طراحی اپلیکیشن آگهی چیست؟

يکشنبه 13 آذر 1401
11:35
پریناز احمدی

طراحی اپلیکیشن آگهی و تبلیغات در دسته ساخت اپیکیشن های خدماتی و سایت های مرتبط با تبلیغات و نیازمندی ها

قرار می گیرد. در این اپلیکیشن ها کاربران می توانند تبلیغات و نیازهای خود را نمایش دهند. طراحی یک اپلیکیشن مشابه

دیوار به افراد این امکان را می دهد تا نیازهای خود را برآورده کرده و محصولات خود را به بازار عرضه کنند. با طراحی این

اپلیکیشن، افراد می توانند بدون هیچ گونه واسطه تراکنش با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عبارت دیگر می توان گفت تنها

تفاوت این نوع کسب و کار با کسب و کار سنتی عدم وجود واسطه است.

نحوه عملکرد طراحی اپلیکیشن آگهی

با طراحی اپلیکیشن آگهی افراد می توانند به سادگی آگهی های مورد نیاز خود را در هر زمینه ای ثبت کنند و به سادگی آن ها را پیگیری کنند. با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص آگهی و نیازمندی ها آگهی های مربوط به فروش محصولات یا خدمات خود را ثبت کرده و از خدمات دیگری نظیر ثبت آگهی اطلاعات تماس، تصاویر و سایر اطلاعات در اپلیکیشن بهره مند شوند. با استفاده از این اطلاعات متقاضیان خرید می توانند راحتی با فرد آگهی دهنده ارتباط برقرار کنند . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی اپلیکیشن باید رعایت شود قابلیت جستجو و فیلتر کردن آگهی ها می باشد. این فیلترها می تواند در مورد منطقه یا موقعیت ارائه شده ی کالای مورد نظر باشند. نوع دیگری از فیلترهست بر اساس قیمت ها انجام می گیرد. بنابراین با توجه به این فیلترها افراد می توانند به سادگی محصولات متناسب با نیازشان را هر چه سریعتر پیدا کنند.

امکانات طراحی اپلیکیشن آگهی و تبلیغات

استفاده از یک تجربه کاربری ساده: مهمترین نکته در طراحی اپلیکیشن آگهی و تبلیغات این است که بتوانید کاربران را به سمت خود جذب کنید. برای این کار باید از اصول ارتباط با مشتری به درستی استفاده کنید. همچنین باید از طراحی گرافیکی تخصصی و حرفه ای بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که اولین چیزی که در نگاه اول اعتماد کاربران را جلب می کند ظاهر اپلیکیشن است. زمانی که کاربر وارد اپلیکیشن می شود مطمئنا با حجم بالایی از اطلاعات مواجه می شود. بر اساس اصول طراحی اپلیکیشن، جستجوی آسان در طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی و الزامات باید به گونه ای انجام شود که در کمترین زمان و با کمترین کلیک نیازهای مشتریان را برآورده سازد.

امکان ثبت آگهی : امکان ثبت و درج آگهی همانند دیوار مهمترین ویژگی طراحی اپلیکیشن می باشد. به همین دلیل هنگام طراحی چنین اپلیکیشن هایی باید فرم هایی متناسب با تبلیغات مختلف ایجاد شود. کاربران می توانند تبلیغات را بر اساس استان های مختلف یا مضامین تبلیغاتی تقسیم و دسته بندی کنند تا کار خود را ساده تر کنند. فیلترهایی ایجاد کنید که ارزان ترین و جدیدترین تبلیغات را شناسایی کنند.

پروفایل کاربری: یکی دیگر از نکات مربوط به طراحی اپلیکیشن آگهی و تبلیغات ایجاد حساب کاربری یا پروفایل کاربری است که صفحه شخصی کاربران است. این ویژگی اپلیکیشن و نیازمندی های تبلیغاتی شما را سازماندهی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی تبلیغات خود را از طریق پروفایل کاربری مدیریت کنند.


ایجاد دسته بندی: یکی از مواردی که در طراحی در نظر گرفت، ایجاد دسته بندی های مرتبط با تبلیغات مختلف است. این نقش مهمی در تجربه کاربر و میزان رضایت آنها از شما خواهد داشت. وجود این قابلیت ثبت آگهی و جستجوی آگهی و الزامات مورد نظر آنها را برای کاربران آسان می کند.

ایجاد قابلیت های ویژه در طراحی اپلیکیشن آگهی و تبلیغات

قابلیت جستجوی مکانی پیشرفته

امکان ایجاد اکانت یا حساب کاربری برای بازدیدکنندگان

امکان مدیریت آگهی ها و خدمات در پنل کاربری

امکان افزودن و ذخیره خدمات منتخب

قابلیت جذب آگهی های تبلیغاتی

قابلیت چند زبانه بودن به شما این امکان را می دهد تا در سطح بین المللی فعالیت کنید.

امکان قرار دادن ویدئو برای هر آگهی

پیشنهاد هوشمند بهترین آگهی

قابلیت قرار دادن واترمارک به صورت کاملا اتوماتیک

امکان تعیین قیمت به صورت توافقی یا رایگان

قرار دادن تبلیغات بنری در بخش های مختلف


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اپ سیتی - شهر اطلاعات اپلیکیشن ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]